Főoldal Breakcrum Garancia
Hírlevél
 

Garancia

 

Hammer Sport, Focus Fitness, és PMG termékekre 1 év,

minden egyéb termékre (Finnlo, DKN, Royalbeach Sport, ProSport)

 2 év általános garanciát (jótállást) vállalunk.

Bemutató-, kiállítási darabokra és prototípusokra 6 vagy 12 hónap általános jótállást adunk, típustól, árkategóriától függően.

A jótállás konkrét időtartamáról érdeklődj telefonon, a gép típusát említve!

 

Bemutató darab sporteszköz

A bemutató darab sporteszköz a Hammer Sport AG valamelyik bemutatótermében-, boltjában-, vagy vásárán (kiállításán, expóján) került kiállításra, vagy kísérleti példány (prototípus) volt - így ezeknek megfelelően minimálisan használatban is lehetett, vélelmezhetően nem új termék – egyes esetekben azonban bontatlan csomagolásban lévő raktári visszaáru. A fitneszgépekben sem km óra, sem üzemóra nincs, ezért pontosan nem határozható meg egy gép előzetes futási-, használati ideje.

Mivel a termék a Hammer Sport AG központi raktárából érkezik, ezért jellegéből adódóan többet szállított, semmint használt sporteszközről van szó. Ami jellemzően összeszerelve, vagy legfeljebb főegységekre bontva – esetleg dobozban – érkezik raktárunkba.

A bemutató darab sportgépet eladás előtt minden esetben szervizünk átnézi, kipróbálja, ha esetleg szükséges, gyári alkatrészekből javítja, hogy hibátlanul működjön, feladatát tökéletesen ellássa.

Az esetleges – kismértékű – használat, és a szállítás(ok) folyamán a bemutató darab sporteszközön felületi - nem szerkezeti - sérülések, karcok, hajszálrepedések, színeltérés, horzsolások keletkezhetnek, lehetnek. Ezen esztétikai hibák adott esetben a bemutató darabok velejárói lehetnek, melyek a használhatóságot és az érdemi működést semmilyen módon nem befolyásolják.

A bemutató darab sportgépek bemutató termünkben megtekinthetőek, adott esetben kipróbálhatóak.

Mindezekből adódóan, bemutató darab sporteszköznél külalaki-, esztétikai jellegű kifogásra hivatkozva nem tudunk jótállást érvényesíteni!

Bemutató darab futópadot, ellipszistrénert, szobakerékpárt, spinning kerékpárt általában összeszerelve, használat készen adunk át, szállítunk ki - nem saját kiszállításnál lefóliázzuk a gépeket.

Bemutató kondigépeknél, edzőpadoknál a kiszállítás az esetleges súlykészletet kiszerelve (külön mellékelve), legfeljebb fődarabokra bontva vagy gyári dobozában történik. Így ilyen sporteszköznél esetlegesen szükség lehet az összeszerelésre, mely a mellékelt használati útmutató segítségével könnyen megoldható.

 

Elállás

Kiszállítás előtt minden esetben ellenőrizzük a vásárolt termékeket. Ennek ellenére is előfordulhatnak kisebb hibák.

Ezért 14 naptári napon belül - internetes és telefonos vásárlásnál -  bármilyen indok nélkül visszavesszük a terméket (Elállás). Ez idő alatt kiderül, ha a terméknek bármilyen gyártási problémája lenne.

Internetes és telefonos vásárlásnál, amennyiben meggondolod magad a vásárlást illetően, a törvényi előírásoknak megfelelően, megrendelésed kézhezvételét követő 14 naptári napon belül lehetőséged van a termék kicserélésére vagy a vásárlástól való elállásra (visszafizetjük a vételárat).

Amint eldöntötted, hogy nincs szükséged a megvásárolt termékre, kérjük, ne használd, óvd meg állagát, csomagolását, hogy minél jobb állapotban tudd azt visszajuttatni! Ugyanis, a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felelősséggel tartozol az eladó felé és azt meg kell térítened részére!

Amennyiben a visszaküldött termék "nem rendeltetésszerű használat" miatt meghibásodott, károsodott, vagy az értéke indokolatlan használat, szállítási sérülés miatt csökkent, kártérítést követelhetünk! Ezért ügyelj arra, hogy a terméket „nem használt” és sértetlen állapotban küldd vissza! Lehetőleg mellékeld az eredeti számlát és a termék gyári csomagolását is.

Vásárlástól való elálláskor vedd fel velünk a kapcsolatot az info@gorillasport.hu vagy a gorillaservice@gmail.com e-mail címen vagy telefonon (06-30-3333-522). Ekkor vásárlástól való elállási nyilatkozat mintát küldünk, melyet aláírásoddal hitelesítve és részünkre visszaküldve történik az elállás intézése. Miután leegyeztettük a részleteket visszaküldheted a terméket.

Az elállási jog gyakorlása miatt felmerülő költségek (a visszaküldés szállítási díja, esetleges értékcsökkenés) a vásárlót terhelik!

Az elállással érintett termék utánvéttel vagy postai küldeményként (portóval) nem küldhető vissza! Utánvétes átvétet nem áll módunkban teljesíteni!

A vásárlás értékét legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatérítjük. Mindaddig visszatarthatjuk a visszafizetendő összeget, amíg a vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

Kérjük, előzetes egyeztetés nélkül ne küldj vissza terméket, mert az így érkező csomagokat nem tudjuk kezelni!

 

A garanciaérvényesítés menete

Ha úgy gondolod meghibásodott a vásárolt termék, vedd fel velünk a reklamacio@gorillasport.hu vagy a gorillaservice@gmail.com e-mail címen a kapcsolatot!

Természetesen telefonálhatsz is, de abban az esetben is arra fogunk kérni, hogy a hibát e-mailen jelezd!

A garanciális hibát bejelentő levélnek tartalmaznia kell a bejelentő nevét, telefonszámát, a berendezés tartózkodási címét, és a hibajelenség leírását! A levélhez csatold a Jótállási jegy utolsó oldalának (3/3. oldal) beszkennelt vagy lefényképezett képét, másolatát! A hibajelenség bemutatásában, a hiba feltárásában sokat segíthetnek a hibáról készített fényképek. Így ezek mellékelése a hibabejelentő levélhez nagyban meggyorsíthatja a javítás menetét.

A lehető legrövidebb időn belül felvesszük Veled a kapcsolatot, hogy orvosoljuk a problémát!

Köszönjük türelmedet, megértésed!...